gnällis



Ja idag har jag verkligen haft en gnällig prinsessa men tur att bärselen hjälpte förutom nu ikväll då ja inte stod ut mer och la henne i vagnen och promenera hem till mamma. Där var hon lite gnällig men inte lika mkt *skönt* och mamma/mormor fick även se Leias första leende attans att man inte ska ha kameran med sig *morr*. ska härdan efter ALLTID ha kameran i beredskap hihi men men nu sussar prinsessan så gott och hoppas att hon kan göra det en stund till så jag kan ta hand om disken innan älsklingen kommer hem wiiiiieeeeeee :)




Kommentarer
» Finni - Elliotts morsa

Åh tack! Fast jag fick en annan tjejs design och gjorde sedan om den :P Haha

2010-04-23 06:32:52
URL: http://mammafinni.blogg.se/
» Finni - Elliotts morsa

Jag gjorde bilden och texten i Picasa 3 och la sedan in hela paketet som header! Förstår du:P?

2010-04-23 15:24:22
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback