10.12.01!



Shit redan 1 December idag, jag tycker bara tiden rusar iväg! Och jag gillar det inte alls! Tycker man går upp och sen bara en stund senare så ska man gå och lägga sig för natten igen, bara jag som tycker så?
Idag ska jag och Leian ÄNTLIGEN åka och besöka hunddagiset, som vi har längtat♥! Gäller bara att klä på sig alla kläder man har för nu är det bra kallt! Just det någon mamma där ute som vet vad man kan köpa bra overall? Och då självklart till Leian och inte till mig haha,vill gärna ha en med fot därnere typ med små tossor till =)! Nej nu ska vi göra oss klara, men skriver självklart senare =) Puss & kram på er!








Kommentarer
» Josefine - mamma till Hugo

Pågår just nu flera roliga tävlingar i min blogg, välkommen in och delta!

2010-12-01 09:49:31
URL: http://joosefinea.blogspot.com
» Josefine

åh tack ! :) jaa förstår att du saknar den, det kommer säkert jag också göra sen :) hehe

2010-12-01 11:10:36
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback