Andar!

Jag tänkte nu skriva lite om andar! Som jag skrivit i tidigare inlägg så har vi en ande hemma hos oss, vi misstänker vem det kan vara! Och vi misstänker även att det kan vara två stycken! Jag har mått otroligt dåligt över detta sen vi upptäckte det, men på nåt sätt försöker ja ändå nu förtränga det! Har även fast jag är sjukt rädd och mår dåligt av detta på nåt sätt blivit nyfiken oxå, på vem som är och besöker oss ifrån andra sidan? Men hur känner man då av en andes närvaro? Hur vet man om man är motaglig för dom? Man känner av dess närvaro genom rysningar, att man känner en kallt vind eller att det drar,man kan se nåt som snabbt flyger förbi i ögonvrån och att man känner en närvaro att man inte är ensam. Jag tror att alla människor kan känna av och se andar, men vissa är mer motagliga än andra!

Man kan även fånga deras ljusenergi på bild genom att ta kort med blixt då man känner av det, man känner igen deras ljusenergi eller orbs som det heter som är ett slags ljusklot och sen ska det vara som ett skal runt det. Damm kan oxå se ut som orbs men har inte det skalet som ett äkta orbs har! Så rengör linsen innan du tar kort! Sen kommer frågan om det finns onda andar? Ja det gör det men dom känner man av väldigt sällan, och deras närvaro kan man känna igen av att det luktar surt och nästan som koskit! Sen ska man komma ihåg att även snälla andar kan gilla att skrämmas och vara busiga ibland för att se lite hur mycket man tål.

Man ska även känna efter om man vill ha kvar ens ande eller om man vill hjälpa dom över till andra sidan! Det finns många bra medium, och ett hett tips ett seriöst medium ska inte ha någon som helst information om dig eller om dina avlinda släktingar eller vänner. Ett seriöst medium ska kunna känna av sånt själv, och få information! Och kom ihåg att man ska inte vara rädd och känner man sig rädd tänd alla lampor sätt på en bra komedifilm eller spela din favoritlåt! För många andar som finns här hos oss vill besöka sina nära och kära, eller helt enkelt inte kan acceptera att dom avlidit!




Kommentarer
» Love Oliwers mamma

Hej!



TACK :)

va gullig du är

kram Love

2010-12-08 10:19:37
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
» Josefine

men vad läskigt ! fast ändå lite fascinerande på något sätt :)

2010-12-08 13:46:10
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
» tess

vad läskigt :/

2010-12-08 14:48:40
URL: http://latess.blogg.se/
» Louise

Åh det går rysningar i kroppen när jag läser det här! Jag tror verkligen på det här trots att jag aldrig har upplevt något själv. Jag är både nyfiken och rädd för det övernaturliga så jag vet inte om jag skulle vilja vara mottaglig för sånt faktiskt haha. Men lite spännande är det allt.. KRAM

2010-12-08 19:46:32
URL: http://louiselindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback