Inredning!



Sitter nu och kollar efter inredningsbutiker på nätet och väntar på att min tomtegröt ska bli klar. Vad säger ni? tomtegröt eller risgrynsgröt? Iallfall..åter till inredningsbutiker nån som vet nån bra sida på nätet?=) Är ute efter nån som har snygga krukor samt väggdekoration fast som man hänger på väggen eller kan sätta på en tavelhylla! Oj det där lät invecklat haha! Men kära läsare vet ni någon som bra sida? HOJTA till då...;) Nu tror jag gröten är klar yeah!


Bild lånad ifrån google

Kommentarer
» LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Tack & vet du.. :) min dotter heter Leia i mellannamn ;) tycker det är såå fint!



Tårtan var supergod :D



Kram!

2010-12-13 11:40:55
URL: http://lising.blogg.se/
» Louise

Jag vet faktiskt inte vad vi ska baka för julgodis, hade tänkt leta reda på några smarriga recept på nätet men det är svårt för det finns ju så himla mycket goda recept. Jag lovar att det ska komma upp bilder på lägenheten inom kort :) Kraaam

2010-12-13 13:32:02
URL: http://louiselindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback