Blått & rosa!



Det med att klä sin pojkbebis i ljusrosa och enbart ljusrosa det gör man inte! Tycker inte en pojke kan ha ljusrosa hellokitty tröja eller en ljusrosa hellokitty tjocktröja med öron och en rosa rosett på! Det blir liksom inte rätt, och ja tycker inte man bara kastar sig på ens barn och säger ohh sikken söt pojke när det är en tjej. Man ser att det är en tjej om hon har klänning och rosa på sig..! Sen tycker ja att tjejer ska ha ljusrosa och pojkar ljusblått. Visst sen kan man använda nåt rosa på sin pojke, men inte enbart det! Eller rosa och rött klär man inte heller en pojke i! Är det bara jag som tycker såhär?



Kommentarer
» PAUSE

söt blogg

2010-11-09 20:45:32
URL: http://www.finest.se/pause
» Veronica, mamma till Nim

Ursäkta sena svaret. Jag är ute och går. Inte mkt mer. Jag gick upp från 65 till 87, så 22 kg. Idag vägde jag 65,7 :) Du får säga till om du vill ha info om Herbalife, så kan jag maila en presentation. Vill du sen testa så säger du bara till, jag jobbar ju med att coacha andra :) Ha nu en mysig kväll, kram kram

2010-11-09 21:16:54
URL: http://attblifler.blogg.se/
» Josefine

vi har faktiskt inte funderat eller kollat så mycket på vagn än, det får bli ett senare projekt ;) hehe ! jag kan hålla med dig om kläderna, jag har inget emot att ha blått på en flicka och rosa på en pojke men skulle nog inte enbart använda de färgerna precis som du säger ! :)

2010-11-10 10:26:47
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback