HEMSKA MARDRÖM :'(!



Vakna upp och verkligen grät, drömde den hemskaste mardrömmen en mamma kan drömma! Att ens barn blir kidnappad och bortrövad. Du har ingen aning om vart ditt barn är eller vem som har tagit det. Eller om ditt barn lever eller är skadat! Och jag blev sååååå glad då jag vakna och öppnar ögonen och brevid mig ligger världens finaste prinsessa ♥! Gråter så fort jag tänker på det ush!!


Jaaa snart eller ah klockan 12 kommer bebisar & mammor hit på lunch & fika ska bli super mys och självklart ska Leian vara värdinna = )! Bilder på det hela kommer sen =) Älskar verkligen vädret idag sol & BLÅ himmel yeaaaaahhh!




Kommentarer
» Josefine

hihi ja du kan få följa med om du vill ;) det kändes ungefär som luftbubblor som gick nedifrån och upp på något vänster :D kan det varit rörelser?



usch vad hemskt !! drömmer också massvis med mardrömmar på nätterna :(

2010-10-25 20:01:53
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback