Anna W!



Satt och läste mammanmorrans blogg nu för en stund sen där ja sedan klicka mig vidare till Anna Wahlgrens hemsida. Där jag sedan ser en video om tillrättaläggande, buffning&solfjäder, börjar titta på videon och får snabbt kalla kårar när jag ser henne ta denna lille bebis och lägger den på mage. Och tar hårthänt i hennes lilla huvud och börjar buffra i baken på henne. Och nästan skriker ut 1-2-3-4, jag tycker personlig att denna metod är helt fel. Och förstår inte på mig dom föräldrarna som använder sig av denna metod! Jag skulle ALDRIG göra det finns annat sätt att få sin bebis att somna på! Hennes hemsida hittar ni här och filmen finner ni här ! Vad tycker ni själva om denna metod? Nåt ni skulle kunna använda på eran bebis?

Kommentarer
» Hanna

ja det finns många av deras låtar som är riktigt riktigt bra... =)

2011-02-28 16:42:10
URL: http://minbebis.com/blogg/hannasliv
» Josefine

Såg filmen och jag blev så ledsen. Vill ta tag i henne och fråga vad fan hon håller på med. Det ser väldigt hårdhänt ut :(

2011-02-28 21:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback