Skön!



Har nu suttit och läst Katrin Zytomierskas blogg och gud vad jag skratta. Herregud vad den kvinnan är skön! Har helt ärligt talat haft svårt för henne innan, men nu när jag lagt ner energi på att läsa hennes bogg. Så märker jag vilken kanon tjej hon faktiskt är. Hon försöker inte vara nån annan, som vissa andra kända bloggerskor! Ja menar Kizzie som jaa jag finner knappt några ord för denna människa. Hon ser ut som en smutsig fisk, och vad är det som är snyggt med att se ut som ett..ja ursäkta ordvalet med ett jäkla anorexia barn! Med stripit hår,flera kilo med brunkräm,löshår och bröst som fotbollar! Och sen råga på allt banta med hjälp av barnmat?! Och uppmana sina läsare att banta..ehhh ja smart tjej! Men har ni inte vart inne och läst Katrins blogg tycker jag verkligen ni ska göra det..:)! Hennes blogg hittar ni här!



Bild lånad ifrån google!

Kommentarer
» Patricia

Håller med, Katrin är urskön! Man behöver ju inte hålla med alla gånger, men tuff är hon som säger saker som alla andra inte vågar säga :)

2011-02-10 15:06:42
URL: http://patitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback