Lång paus!?!



Haha ahh det blev inte så lång paus i bloggandet haha på nåt sätt saknar jag att blogga ändå! MEN ni får ha överseende att ja kommer blogga lite som jag vill..! Jag och Leian skulle ta oss en promenad efter frukost MEN vi gör så att vi går efter lunch och så möter vi upp älsklingen utanför jobbet ;)!

Igår var älsklingen även tillbaka med Doris för återbesök hos vetrinären och allt såg kanon fint ut, fast hon kommer få ha tratten i 3 dagar till! Sen hoppas jag hon snart lugnar ner sig oxå, för våra blommor och ljusstakar får sätta livet till då hon är framme! Nån mer med katt som har detta promblemet?



Såhär kan det se ut då Doris varit i farten
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback