Måndag!


God morgon på er! Är fortfarande så sjukt trött även fast Leia väckte mig strax innan 8. Och jag gick ändå och la mig strax innan 21 igår. Men,men vet ju att det är järnbrist & mina järntab. jag tar biter inte på mig. Skönt att få komma till VC på onsdag! Helgen har varit kanon, dock har ju älsklingen jobbat så vi har knappt setts alls..=(. Skönt att han är ledig till helgen som kommer ;).

Dagen som kommer ska jag inte göra mycket knop alls, ska kolla lite ang Leias tårta till hon fyller 1 år den 3 mars. Rätt skönt med sånna inte-göra-nåt-alls-dagarna ;), Nä ska passa på att äta frukost nu medans Leia sitter och leker med sin tummen leksak :) Och sorry för tråkigt inlägg blir så ibland! kram








Kommentarer
» Caroline - bf 28April

Ja vi har beställt en Brio Happy classic, men skall inte hämta ut den förens i början av mars, pga garantin och så. Vad har du för vagn? Är du nöjd med ert köp?



Kram

2011-01-24 12:43:59
URL: http://carolineelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback