Vårdcentralen!



Då har man kommit hem efter ha varit på vårdcentralen i 75 min. Och måste börja med att berömma min underbara & bästa dotter. Hon gav inte ifrån sig ett ända gnäll under hela tiden, bara satt där i vagnen och lekte med sin mössa och charma alla som var där..! Jag har verkligen fått den snällaste bebisen på hela jorden ♥!

Åter till varför jag var på vårdcentralen är då att jag varit konstant trött i snart 3 månader, och jag äter som jag ska, sover som jag ska,rör på mig varje dag & äter mina järn&vitamin tab. som jag ska. Ändå har ja varit trött, men efter samtal med läkare,undersökning & blodprov. Så ser dom att mitt blodtryck är på tok för lågt, och likså blodvärdet. Så dom misstänker att jag har fel på min sköldköttel, provsvar ang det får jag om ca 1 vecka. Så håll tummarna för mig nu att jag får ett POSITIVT svar =)!




Kommentarer
» Patricia

Tack så mycket :)

Ja, hon gillade päronpuré,majspurén gjorde henne lite osäker, och moroten ville hon inte veta av :P

Titta på videon på bloggen ^^



Men Gud så söt liten flicka, jätte fin är hon :)

2011-01-26 23:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback