Mitt i natten!



VARFÖR ska ja alltid fastna framför datorn när ja säger att ja ska
kolla lite bloggar och sen gå och lägga mig.
Det slutar ändå alltid med en miljon bloggar.
Eller som nu ikväll skulle gå och lägga mig vid 22 tiden
och jaa nu sitter ja här och kollat en massa mia & klara avsnitt!
Kommer vara lagom pigg imorgon då Leia bestämmer sig för
att väcka mig! Men imorgon ska ja börja med min
blutsaft igen, kanske man kan bli liite piggare igen, eller
vad tror ni? =)

NEJ nu får jag PANIK när jag ser vad klockan är ush vet
att jag måste tvätta bort sminket,ta ut linserna & borsta
tänderna. Och sånt tar TID när man är mig! Såå jaaa
nu säger jag & mini NATTI NATTI & sen önskar jag er
alla en riktigt glad midsommar eftersom klockan nu är
efter tolv ;)


Kommentarer
» Sofia

grattis till en andra graviditet.

När är det beräknat att mini ska komma? :)

2011-06-24 00:47:19
URL: http://slundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback