Mvc!



Leian sover middag och jag sitter och äter lunch ( gårdagens middag) som består av pizza mm ush och fy på mig som är onyttig. Men jämnar ut det med en promenad till mvc om en stund :) ska då få tid för RUL och även fast vi nu sett våran lilla skrutt 2 gånger redan. Så längtar ja en massa till RUL, vad tycker ni ska man ta reda på könet? =)  Vi har våra små aningar om va det kan vara. Och sen får man se om bf stämmer med, enligt mina och bm beräkningar så är nu bf den 23 December. Men tror allt det kommer bli tidigare, inte jättekul att fylla år dan innan julafton. Inte bra planerat av oss där haha!

NUU dags att sätta lite fart har ätit upp mina goa pizza nu & dags att göra sig klar :) BTW på fredag kommer ja lägga in den första magbilden går då in i vecka 13!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback