Packa & VILA!



Håller nu på att packa ( som jag är sämst på) ska alltid ta med mig HELA hemmet...hum!
Imorgon åker jag och Leian tåget till Falkenberg för att hälsa på mamma/mormor
och moffa Mats =) Älskling stannar tyvärr hemma då han jobbar =(
Men vi kommer ju hem på söndag igen!

Sen ska jag oxå VILA har liksom inte rikigt gjort det än då jag fixat med annat
när Leia sovit middag, men har fått order av bm att vila då Leia gör det! Även
om jag tycker det är svårt att lägga sig på soffan då man vet och ser saker
som behöver göras. Men ska verkligen försöka idag!

JUST det har ju glömt att berätta att i söndags kväll ( den 12 juni) tog Leia
sina första två steg =) Är sååå stolt över henne, våran lilla tjej håller
på att bli stor♥ !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback